2022-07 Foto van de Maand Zomer

In deze fotomap 2022_07-FvdM Zomer mogen de foto’s komen voor het besloten deel van de website van de maanden  juni, juli en augustus.
In totaal mogen jullie 12 foto’s in deze map plaatsen voor de zomermaanden juni – juli – augustus !!
Je bepaalt zelf uit welke maand je de meeste foto’s inzendt, als het totaal aantal foto’s de 12 maar niet overschrijdt.
Dus je kan 4 foto’s per maand doen, maar ook bv. 4 + 6 + 2  of  6 + 6 + 0  of  1 + 9 + 2  etc.  als al je foto’s maar in de map 2022_07-FvdM Zomer komen.

De beeldverhouding is vrij. De langste zijde van de foto moet 1280 pixels hebben bij 96 DPI. Zie Foto’s inzenden onder de Ledenpagina!
We zien graag veel mooie foto’s en vakantiefoto’s in deze map verschijnen. Succes en veel plezier

Marja