Doe je mee?

Foto en Videoclub Stichtse Vecht is een gezellige fotoclub waar iedere beginnende of gevorderde fotograaf welkom is.
We komen twee keer per maand bijeen om gemaakte foto-opdrachten met elkaar te bespreken en elkaar tips te geven. Daarnaast spreken we over fotografie techniek, bekijken we werk van professionele fotografen en voeren we praktijkoefeningen met elkaar uit.

Los van het programma kunnen foto’s worden aangeleverd voor de rubriek ‘Foto van de maand’ op de website van de club. Ook doet een flink aantal leden mee aan ‘De carrousel’ (de leden kiezen bij toerbeurt een thema en ieder maakt een vervolgfoto op de vorige foto).  Verder zijn er diverse werkgroepjes bezig met eigen uitdagingen en gaan we samen naar een evenement of bijzondere plek om te fotograferen. Tijdens clubavonden is er tijd beschikbaar om hiervan de resultaten te tonen.

Onze leden kunnen worden ingezet bij belangrijke evenementen, zoals de Unicef-loop of bij een evenement als ‘Swim to Fight Cancer’ waarbij de zwemmers zich lieten sponsoren om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor kankeronderzoek.

De clubavonden zijn, van januari t/m mei en van september tot januari, in een zaal van Cultureel Centrum ’t Web in Loenen aan de Vecht. De clubavonden zijn op elke 1e en 3e donderdag van 19.45 tot ca. 22.00 uur. De zaal is open vanaf 19.30 uur.

Lokatie:
Cultureel Centrum ’t Web