Avond over Dierfotografie

Deze clubavond wordt door FredB en Maarten gebruikt om Dierfotografie uit de doeken te doen.
Het gaat vaak om de fijne kneepjes bij de instellingen van je camera, te gebruiken lenzen,
de in te nemen positie t.a.v. het te fotograferen dier/dieren, je voorbereiding, de factor geduld hebben en nog veel meer tips!
Met een boeiende presentatie helpen ze ons op weg ter voorbereiding van de eerste Fotowedstrijd van het jaar.

In de laatste Nieuwsbrief staat een aanklikbare Link om je dierfoto vóór 17 januari te sturen aan Maarten.
Mocht dat niet lukken dan mag je je dierfoto insturen naar webmastersfvcsv@gmail.com
Je foto wordt doorgestuurd naar Fred en Maarten! Op de clubavond van 18 januari worden extra tips gegeven hoe je dierfoto’s nog beter kan maken.