Het oog van de Meester

Voor ‘Het oog van de Meester’ worden door clubleden voorbeeldfoto’s aangeleverd vóór 2 januari 2024.
Clubleden kunnen dan kiezen aan welke onderdelen zij graag een bijdrage willen leveren om in de stijl van de voorbeeldfoto het thema uit te werken.
De uitdagingen worden aan het eind van 2024 door de groepen gepresenteerd.
De introductie en de groepsindeling vindt op de eerste clubavond van 4 januari 2024 plaats.
De voorbeeld foto’s worden ná de clubavond op het besloten deel van de website gepubliceerd!

De overige agendapunten voor onze eerste clubavond zijn:

• Portfolio van een nieuw clublid, Marion van R.
  • Actieve werkvorm waarbij we elkaar (weer) wat beter leren kennen en met elkaar -in kleine groepen- van gedachten wisselen over fotografie

De indeling voor ‘Het oog van de Meester’ is als volgt:

Foto 1 Zwart-wit                    : Francien, Inez, Rik
Foto 2 Food                            : Gerhard, Manon, Madelon, Maarten
Foto 3 Bloemstuk                  : Inez, Francien, Marion v. R, Giel, Manon, Ron
Foto 4 Dominostenen           : EricT, Elly, Frank, Giel, Corrie, Erik, MarionS
Foto 5 Klederdracht              : Hans, Maarten, FredH, Aart
Foto 6 Station architectuur : FredH, FredB, Marion v R, Madelon, Stephen, Eric, Frank, Hans