Lustrum Expositie Fotoclub Stichtse Vecht

Onze Fotoclub bestaat 65 jaar! Dat is een feestje waard en daarom heeft Fotoclub Stichtse Vecht extra uitgepakt.
Ter ere van dit heugelijke feit is een Lustrum Expositie te bezichtigen in ’t Nieuwe Kampje te Loenen a/d Vecht .
Burgemeester Ap Reinders was speciaal uitgenodigd ter ere van ons lustrum om de opening te verrichten.
Na een fijne toespraak tot de leden van de Fotoclub mocht de burgemeester als opening van de tentoonstelling een verhullend doek van één van de vergrote foto’s weg halen.
Hierdoor werd de eerste schitterende foto van clublid Ad zichtbaar. Bijna alle clubleden hebben voor deze speciale tentoonstelling een foto bij het organisatie comité ingeleverd.
Het voorbereidend werk van de comité-leden is niet voor niets geweest. Alle foto’s hangen keurig ingelijst te pronken in de gangen van ’t Nieuwe Kampje.
Na de opening volgde een rondleiding langs alle foto’s met hier en daar uitleg door de makers van hun foto. Na de rondleiding werd het glas geheven ter ere van het 65 jarig bestaan.

De foto’s zijn voor iedereen vrij te bezichtigen tot 12 maart 2024 en zijn zeker de moeite van een bezoekje waard!

Deze expositie is mede mogelijk gemaakt dankzij een subsidie van Cultuurfonds Stichtse Vecht.