Wim Kuijper trofee 2022

Donderdag 3 november is weer onze jaarlijkse wedstrijd voor de Wim Kuijper trofee.
Het thema is dit jaar: Snelheid en beweging.
Een uitdagend thema. In de Nieuwsbrief van maandag 10 oktober zullen we nog wat tips en adviezen geven.
Als bestuur vinden we de Wim Kuijper trofee een belangrijke wedstrijd voor de club.
We streven er dan ook naar om steeds een externe fotograaf te zoeken voor de jurering.
We zijn blij dat we Gerrit Heil bereid hebben gevonden dit jaar onze foto’s te jureren.
Gerrit heeft veel ervaring met jureren, o.a. binnen de Fotobond.
Hij zal daarover iets vertellen en de tijd nemen om iedereen individueel feedback te geven.Inzenden van de foto’s graag volgens de normale procedure: uploaden naar de website!
Belangrijk: om Gerrit tijd te geven de foto’s goed te beoordelen is de inzenddatum vervroegd.
Foto’s voor de Wim Kuijper trofee: Inzenden t/m uiterlijk donderdag 27 oktober.
Gerrit Heil zal onze wedstrijdfoto’s jureren.Mocht er deze avond nog tijd over zijn, dan gaat die vast wel ingevuld worden.

Uitgelichte foto

Winnaar 1e prijs - Marion

Andere activiteiten

Meer foto's

Leden foto's

Deze foto’s zijn alleen toegankelijk voor leden.