Wedstrijd Wim Kuijper Trofee 2023

Het thema is dit jaar: Schoonheid in Lelijkheid.
Wim Kuijper Trofee 2023 werd donderdagavond 16 november uitgereikt aan één van de clubleden.
Jurylid Yvette Kusters begeleidde de wedstrijd. Wie ging de trofee dit jaar bemachtigen?

Na een fijne presentatie van de ingeleverde foto’s waarbij elke foto door Yvette Kusters van deskundig commentaar werd voorzien, volgde na de pauze de ontknoping.
De derde plaats ging naar Madelon met haar tweeluik bos met geknakte boom en als 2e foto een iele paddenstoel in het sterren mos.
De tweede plaats ging naar Marion met haar foto’s van een kleurrijk verroeste deur en een detailopname van roest verkleuring.
De eerste plaats ging naar Stephen met twee foto’s gemaakt in Krakau van een vervallen gebouw vol graffiti en een deelopname van graffiti ramen.
Gefeliciteerd met jullie prachtige foto’s !!

Stephen