De fotoclub komt naar je toe – zaterdag 9 september portretfoto’s in Breukelen

Nog tot en met 15 september is op werkdagen in het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen in Breukelen de expositie ‘Typisch jaren ‘20’ te zien, met foto’s die een tijdsbeeld van nu geven. De foto’s zijn gemaakt door leden van de Fotoclub Stichtse Vecht.

Op zaterdag 9 september zijn leden van de fotoclub daar aanwezig onder het motto ‘de Fotoclub komt naar je toe’. In de expositieruimte kunt u een eigen foto ophangen die typerend is voor deze tijd.

Ook kunt u, in een andere ruimte binnen het Regionaal Historisch Centrum, gratis een leuke portretfoto laten maken van uzelf, uw kinderen of uw kleinkinderen. Die wordt na afloop van monumentendag via mail dan aan u toegezonden zodat u die zelf kunt (laten) afdrukken.

Praktische gegevens:
Zaterdag 9 september van 10 tot 16 uur.
Locatie: RHC Vecht en Venen –
Schepersweg 6e – Breukelen