Fototentoonstelling ‘Typisch jaren ’20’ – tot en met 15 september te bekijken.

Op 23 juni jl. is de fototentoonstelling ‘Typisch jaren ’20, een tijdsbeeld in foto’s’ van Fotoclub Stichtse Vecht geopend. De expositie brengt het dagelijks leven en het straatbeeld van nu in de Stichtse Vecht in beeld. De ruim twintig aansprekende foto’s die voor de expositie zijn geselecteerd weerspiegelen het alledaagse leven van de jaren ’20, zoals een moeder met haar dochter op een bakfiets, boodschappen doen in de supermarkt met behulp van een handscanner, de opkomst van zonnepanelen en zelfs beelden van online borrelen in coronatijd.
Na afloop van de tentoonstelling worden de foto’s opgenomen in de archieven van het RHCVV, waar ze als waardevolle historische documenten bewaard worden.

Wil je de foto’s graag bekijken? Dit kan nog tot en met 15 september aanstaande. Kijk voor meer informatie op de website van het RHC Vecht & Venen.

agenda-fototentoonstelling_fotoclub-01-834x462px