Lezing straatfotografie door Michiel Heijmans – 7 september 2023

Op donderdag 7 september 2023 verzorgt Michiel Heijmans een lezing over straatfotografie bij Foto- en Videoclub Stichtse Vecht. Michiel is een professionele fotograaf en auteur van ‘De Straatfotobijbel’. Tijdens deze clubavond vertelt hij aan de hand van een uitgebreide presentatie vol foto’s over zijn omzwervingen als straatfotograaf en deelt hij natuurlijk ook handige tips & trucs voor het verbeteren van jouw straatfotografie. Via deze link kun je zijn website bekijken.

Ben je benieuwd naar het verhaal van Michiel? De lezing is toegankelijk voor alle geïnteresseerden, zowel leden als niet-leden. Wel graag even vooraf aanmelden via infofvcsv@gmail.com i.v.m. het aantal beschikbare plaatsen.
De lezing op 7 september vindt plaats in ’t Web, Spinnerie 15 in Loenen aan de Vecht, aanvangstijd 19:45u.

Michiel-Heijmans 1