Uitslag fotowedstrijd ‘Mijn mooiste zomerse foto’

Afgelopen zomer heeft de Fotoclub Stichtse Vecht een fotowedstijd uitgeschreven waarbij iedereen kon deelnemen door zijn of haar mooiste zomerfoto in te sturen.
Op de clubavond van afgelopen donderdag, 19 oktober, zijn de prijswinnaars bekend gemaakt.

Er waren prachtige inzendingen, wat de keuze voor de jury lastig maakte. De foto’s zijn getoetst op het thema en bekeken op scherpte, beeldvulling en originaliteit.

Als winnaar in de categorie ‘volwassenen’ is uiteindelijk Annette Richel uit Maarssenbroek uit de bus gekomen, waarop een boot met daar omheen als ware het een regenboog van meeuwen.

De prijs in de categorie ‘jeugd tot 16 jaar’ ging naar de 14 jarige Laila Boubakkari uit Maarssen. Zij maakte een foto van graffiti, ‘een originele foto met knallende kleuren en een mooie boodschap, goed in beeld gebracht’ aldus de jury.

De beide winnende foto’s zullen ook te zien zijn tijdens de jubileumexpositie van de 65-jarige fotoclub, vanaf 15 december in ’t Nieuwe Kampje in Loenen aan de Vecht.

Foto prijsuitreiking 20231019 Wedstrijd FVCSV-8755