Clubuitje – Beeldengalerij Het Depot in Wageningen.

Het clubuitje vindt dit jaar plaats in Wageningen, waar we op bezoek gaan bij Beeldengalerij Het Depot.

Beeldengalerij Het Depot is een museaal podium voor hedendaagse beeldhouwkunst. De collectie beelden bestaat uit torsen en fragmenten van het menselijk lichaam. Het Depot heeft twee permanente tentoonstellingen en biedt een paar keer per jaar wisselende tentoonstellingen. De tentoonstellingen zijn verdeeld over drie bijzondere locaties (Het Depot, Villa Hinkeloord en gebouw De Peppel) die verbonden zijn door twee prachtige arboreta (botanische tuin De Dreijen en arboretum Hinkeloord).

Meer informatie: https://www.hetdepot.nl/

Het programma:

Tussen 11u en 11.30u is de ontvangst met koffie/thee.

Om 11.30u starten we met een introductie door een medewerker van Het Depot.

Gevolgd door een korte toelichting op de foto opdracht: maak een 2-luik met foto’s waar tussen een relatie te leggen is.

Om 13u is de lunch in restaurant Linnaeus (in de Beeldengalerij).

Daarna is er gelegenheid om verder te fotograferen tot…

Voor deze activiteit geldt een eigen bijdrage van € 10,-.

Fans van architectuurfotografie kunnen eventueel voor of na het bezoek aan Het Depot stoppen op de campus van Wageningen Universiteit & Research om daar foto’s te maken van de moderne architectuur. Ook zeer de moeite waard!

Wil je mee met het clubuitje?

Meld je dan uiterlijk maandag 20 mei via email of whatsapp aan bij Madelon Unger-Snel (voor details: zie het smoelenboek op de ledenpagina’s).