Bestuurswisseling

Op 21 maart jl. hebben we feestelijk afscheid genomen van twee zeer gewaardeerde bestuursleden: Maarten Bootsma en Ron Noordenbos.
Maarten Bootsma heeft de laatste periode zowel de functie van voorzitter als secretaris vervuld en Ron Noordenbos is jarenlang penningmeester geweest.
Medebestuurder Fred Bisschop bedankte Maarten en Ron tijdens de clubavond op 21 maart 2024 voor hun geweldige inzet voor de club en overhandigde ze onder luid applaus van de aanwezigen, een mooi lokaal pakket, mede gesponsord door Prinselijk Proeven.

Tijdens de algemene ledenvergadering op 7 maart 2024 is met instemming gereageerd op de toetreding van enkele nieuwe bestuursleden, zodat er weer sprake is van een voltallig bestuur.

Het nieuwe bestuur bestaat uit:

• Inez Kollaard (voorzitter)
  • Marion van Riet (secretaris)
  • Stephen van Santvoort (penningmeester)
  • Madelon Unger-Snel, Corrie Hellingwerf en Fred Bisschop (algemene bestuursleden).
Bestuurswisseling fotoclubIMG_0812-1